“Yang mana pernah diet je tahu macam mana azab dia”

Bukan mudah menjadi seorang artis ni, mereka kena sentiasa nampak cantik dan ‘elok’ untuk dilihat dan berada di kaca Televisyen. Malah ada sesetengah drama atau filem memerlukan artis nampak kurus atau gemuk selari dengan watak yang dibawakan.

Saharul Ridzwan adalah salah seorang artis yang sekarang ini sedang dalam usaha untuk menurunkan berat badan. Dia sering memuat naik perjalanannya untuk meneruskan misi menurunkan berat badan.

Melalui satu video yang dimuat naik oleh Saharul, dia berkongsi tips untuk menepis g0daan makan. Wow!Ambik bau je Saharul. Hebat sangat ni, kalau kami payah nak tepis g0daan nugget sedap macam tu.

Ni caranya nak handle n4fsu makan bila tengah diet.

Tryla guys. #tips #misihilang7kg

Perkongsian yang dibuat oleh Saharul mendapat reaksi dari rakan artis dan juga para pengikut. Mereka rata-rata terhibur malah ada juga yang memahami kerana sedang menghadapi situasi yang sama untuk kurangkan berat badan.

Depan camera memanglah, belakang camera dngn kotak sekali kau tibai hahahaha

Allahu…Dia punya aura diet dia 200% jangan belakang tabir ngap 2% haha yang pernah diet jew tau mcm mana masyaAllah..

Yang diet kering kaw tahu lh rasa macam mane nk makan tpi bau je boleh

Eleh bila stop record ko bedaI kan makanan tu?

Dah 2 hari ni saya cuba tahan n4fsu mkn. Utk krgkan berat badan. @saharulridzwan

Jom la cuba misi menurunkan berat badan cara Saharul Ridzwan.

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :