[Vide0]Alahai comelynya Intan Najuwa takut kena cucuk..Sikit je tu

Ramai orang yang memang t4kut dengan jarum semasa zaman kanak-kanak. Perasaan tersebut berlaku secara automatik. Tetapi sebenarnya, orang dewasa juga turut mengalami masaIah takvt jarum. Ketakvtan atau f0bia kepada jarum dikenali sebagai Trypanoph0bia.

Jika diikutkan perasaan takvt ini akan makin berkurang apabila individu meningkat dewasa. Sebagai rakyat Malaysia, kita telah didedahkan dengan jarum svntikan dari kecil lagi. Negara kita merupakan negara yang mewajibkan pengambilan v4ksin, jadi kena cucvk jarum ni ibarat perkara biasa.

Namun masih ada segelintir orang yang masih takvt untuk kena cucuk. Ini yang berlaku pada pelakon yang makin meningkat naik Intan Najuwa. Intan memuat naik video tersebut di laman IG miliknya. Dalam video tersebut Intan terpaksa ditarik oleh rakannya untuk masuk ke bilik doktor. Beberapa kali juga Intan bertanya sama ada s4kit atau pun tidak ketika dicucuk nanti.

Tidak sampai beberapa saat proses cucuk vaksin pun selesai dan Intan pula yang terkejvt dan tersenyum. Memang kelakar!

Menurut Intan, dia mengambil svntikan kerana akan melakukan ibadah umrah tidak lama lagi. Semoga perjalanan menunaikan umrah berjalan lancar.

Kebetulan tadi shooting kat HospitaI. Alang-alang ambik inj3ction before pergi umrah.

Ha hambik satu production kena pujuk heret taknak bagi takvt.

Dasarrr penakutttt!

Perkongsian tersebut mendapat reaksi dari para peminat. Malah ada yang turut mengaku mempunyai masaIah yang sama. Takvt pada jarum!

Sama la kita penakut tak pernah jumpe doc sampai besa klu mc kata sakit perut, haha – Netizen

kalau kita menangis sampai satu sek tahu. syah aku ingat lagi aku gengam tangan kau kuat gila. rindu lah – Netizen

Video :