“Uish..Lajunya Tokti bawak basikal sampai jauh tinggal Datuk K dekat belakang.” Baru je balik Australia Datuk Siti Nurhaliza lepas gian kayuh basikal

Umum mengetahui bahawa penyanyi nombor satu negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza meminati aktiviti mengayuh basikal. Bukan caIang-caIang ye kerana sebelum ini TokTi pernah memasuki acara kayuhan basikal sejauh 78 Kilometer.

Tokti baru-baru ini telah pergi bercuti ke luar negara untuk meluangkan masa bersama anak dan keluarga yang tercinta. Setelah hampir setahun mempunyai jadual yang sangat padat, Tokti tidak mahu melepaskan saat-saat indah bersama anaknya Aafiyah.

Baru je pulang bercuti, Tokti terus pegang basikal buat kayuhan sejauh 45 kilometer bersama suami dan rakan-rakannya. Memang tak kenal penat betul TokTi ni.

Hari ini setelah sekian lama tak kayuh, Saya dan team #ctdkcyclingteam berkayuh sejauh 45km .. dari bahulu klasik ke hutan lipur sungai tekala dan balik ke bahulu klasik semula..

Puashati sungguh !! oh ya!! sesiapa yang berminat untuk dapatkan jersi team #ctdk bolehla contact @amskinsasia .. jersi perempuan yang menutup pingguI

Dalam pada itu sempat juga TokTi kongsikan video kayuhan beliau dan suami. Jangan main-main siap pot0ng Datuk K jauh ketinggalan ke belakang.

Sekali sekala isteri pot0ng suami apa salahnya dok? ..

#ctdkcyclingteam

Perkongsian yang dibuat oleh TokTi mendapat reaksi baIas dari para peminatnya. Rata-rata sangat teruja dengan stamina TokTi ni. Malah ada juga yang menjadikan TokTi sebagai idola.

Orang belakang jauh. tudiaaa punya semangat tokti.

Laju @ctdk kayuh..stamina kuat betul..

Memang bersemangat lah Dato Sri Hajjah Siti sampai Dato Haji Khalid kalah

Suka tgk tokti tokK aktif bicycle

Kalau kita join team tokti kayuh, tak pasal2 masuk longkang sebab mata tak henti tengok tokti sorang ni.sweet sangatla..

Ishhkkk la kalo jumpa tengah jalan.. Wajib suruh benti sb nak selfie.. Hahahahhah @ctdk

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :