Perghhh.. Sekali kak kepom tunjuk cincin, macam boleh tembus screen HP saya.

Sejak berkahwin ni, Elly Mazlein banyak menghabiskan masa di rumah bersama keluarga. Iyelah jika sebelum ini, penuh semua drama muka Kak Lina je, mungkin Kak Lina nak rehat sekejap tumpukan pada keluarga selain ada satu drama yang bakal ditayangkn tidak lama lagi.

Sekarang Kak Lina selalu share resepi masakan di channel youtube miliknya. Ramai yang suka mengikuti cara dan resepi dan masakan dari Kak Lina yang nampak begitu mudah dan cepat.

Jika sebelum ini Kak Lina berkongsi resepi Kuey Teow Sup, hari ini Kak Lina berkongsi resepi ketam masak lemak. Tapi seperti biasa, Kak Lina kalau dah bercakap memang tak kering gusi peminat dibuatnya. Ditambah pula dengan usikan nakaI dari papa awan nano yang buatkan Kak Lina terkesima sampai tak boleh nak masak. Sweet betul pasangan pengantin baru ini.

Eh papa buat apa tu smpai mama terkesima? Papa ki$s mama ke???

Perkongsian yang dibuat kak Lina memang sentiasa mendapat perhatian dari para peminat. Di samping berkongsi cara masakan Kak Lina juga sempat menghiburkan para peminat. Memang tidka membosankan.

saya suka sekali tengok kak lina pom pom pamdai buat orang ketawa

Ecehhwahh makin syomel laa kak Lina kite nih..da laa syomel pandai msk lak tuu.. Alhamdulillah..bertuah cikgu..bertuah sgt²..haaa gituuu

Cara kak lina sama macam cara nenek saya. Letak semua dulu dalam kuali/periuk baru panaskan api. Nampak macam tak sedap tapi bila rasa perghhh sedappppp menjilat jari tuuuuu

kelaka la kaklina pom2 dri mula2 dia jadi artis kiter mang minat dia..sampai la ni…moga bahagia ke akhir hay4t ye…kiter selalu doakan kaklina berhijab agar lebih sempurna sebagai isteri solehah..amiin..love u kaklina pom pom

Vide0 penuh :

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :