Moga Allah balikkan hati A.Aida untuk kembali menutup aurat

Semalam semasa Anugerah Juara Lagu, pengacara Sherry Al Hadad dan Awal Ashaari telah menemubual A.Aida yang juga penulis lirik kepada lagu Kisah Cinta Kita nyanyian Hafiz Suip. Penampilan A.Aida pada malam tersebut telah mengejvtkan ramai pihak kerana dia dilihat tampil tidak bertudung.

Sebelum ini A.Aida mengenakan hijab pada tahun 2018 selepas berkahwin dengan Arif Aziz. Namun perkahwinan mereka terputus di tengah jalan dan mereka mengambil keputusan untuk bercer4i pada April 2019 selepas sembilan bulan bersama.

Aida turut membuat kenyataan pada saIah sebuah akhbar tempatan berkenaan penampilannya kini.

“Ya, betul saya tidak lagi berhijab. Tapi, saya tidak mahu bercakap banyak mengenai perkara ini. Saya minta maaf. Doakan yang baik-baik saja buat saya,” katanya

Di ruangan komen akaun IG Aida juga dipenuhi dengan pertanyaan oleh para peminat. Rata-rata mereka memberikan tegvran dan sokongan agar Aida dapat kembali berhijab seperti sebelum ini.

Tahniah dato A. Aida. Cantik sgt cam anak dar4. Saya doakan A. Aida kembali berhijab seperti sebelum ini. Moga dato diberi rezeki melimpah ruah dan Dilindungi allah swt. aamin

Mmm dh bercer4i buka tudung balik.dulu bertudung kerana Allah swt atau suami? Kita bukan manusia sempurna tp alangkah indah kalau xpermainkan agama.dunia akhir zaman.bangga cantik tu yg diagungkan.tapi memikir umur yg semakin ke penghujung.semoga hidayah milik makcik ye.InsyaAllah

Nampak kat Tv tadi, terus tercakap Eh, A.Aida dah buka tudung ke? Bukan dia dah bertudung? mengucap panjang saya. Moga Allah balikkan hati untuk kembali menutup aur4t. Dunia dah berada dipenghujungnya. Anyways, Tahniah lagu kisah cinta kita menang 2 kategori !

ALLAHUAKHBAR. Berubah 99% aku kenal suara dia je tadi kat ajl masih sama mcm a.aida..

Bukan hri tuhh pakai tudung..ke..ni dhh buka pulakk tudung..

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :