“Minta maaf tu biar ikhlas sikit, ni tergedik-gedik ikhlas ke tak.” – Netizen

Sejak berlangsungnya PKP pelbagai kontr0versi telah melanda dunia hiburan kita. Ia bermula dari beberapa golongan artis yang menyuarakan pendapat untuk mendapatkan bantuan atau dana khusus untuk para seniman. Akibat daripada itu telah timbul salah faham hingga isu ini diperbesarkan.

Pihak netizen telah mula melancarkan ‘per4ng’ dengan golongan artis dengan meninggaIkan komen tidak puas hati, mem4ki dan menghin4 golongan artis ini. Perdebatan antara artis sendiri telah berlaku apabila Zarina Anjoulie telah memecahkan ‘rahsia’ artis sebelum ini.

Sharifah Sakinah turut terpalit dengan isu ini apabila beliau menyuarakan pendapat tentang Zarina Anjoulie dan pandangannya terhadap Zarina ketika ini telah mencetuskan kemarahan Zarina dan juga pengikut Zarina yang lain.

Untuk menyelesaikan keadaan ini, Kinah telah mengambil inisiatif untuk meminta maaf secara terbuka kepada Zarina dengan memuat naik video tersebut dilaman sosiaI. Dalam video tersebut Kinah mengakui bahawa Zarina adalah hero manakala dia hanyalah seorang batu api dan talam dua muka.

Im sorry @anjoulielavocah1 #acahcool

View this post on Instagram

Im sorry @anjoulielavocah1 #acahcool

A post shared by Sharifah Sakinah Al-Khaired (@sharifah_sakinah) on

Perkongsian video yang dimuat naik oleh Kinah mendapat pelbagai reaksi dari para pengikutnya. Masih ada yang tidak berpuas hati dengan cara Kinah meminta maaf kepada rakannya, Zarina Anjoulie.

Mintak maaf tapi cara macam tu elok ii la mntk maaf. ni trgedik gedik ikhlas tak.

Ikhlas tak ikhlas dia punya pasal lah..dah takde content.

Doa yg baek2…niat dia tak nak gado pn..juz nk ckp pa yg dia rsa..tue ja…kdg2 cara org xsama…aku rsa dia skit xdk niat..cara dia ja cmtu..korng kena fhm..n dia pn xnk gdo pn…klu btoi dia nk gdo…trok lg dia hamun …korng kena fhm ..

Okey lah janji dah minta maap…tak kan nk minta maap ngis2 cium kaki bagai aduhai kowang nie pon.

Hahaha nak jadi hero… Sekali terpalit sekali.. Duk umah diam2 je.. Hehe.

Kalau macam ni rasanya tidak akan habis perbalahan antara mereka. Apa-apa pun kita harapkan kata sepakat atau berdamailah secara baik. Ini bukannya masa untuk sesama kita bergaduh dan mengkeji.

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :