Memang kelakar habis! Tak sangka kembar terpisah rupanya Dato’ Aliff dan Ben Amir.

Siapa tak kenal dengan usahawan jutawan Dato’ Aliff Syukri dengan perangainya yang kelakar sering membuat netizen terhibur. Dato’ Alif sebentar tadi memuat naik sekeping foto menunjukkan beliau memakai rambut palsu panjang hingga paras bahu.

awak kenal tak siapa ni?? (tag org muka mcm ni)

Rata-rata pengikut di IG beliau terhibur dan mengatakan wajahnya berambut panjang seiras Ben Amir! Tak sangka boleh tahan kacak juga kalau Dato’ Aliff berambut panjang. Kakak Dato’ Aliff, Yatie turut meninggaIkan komen yang mencuit hati.

“Nape mcm muka aku berjanggut.” – Yatie

lubang hidung mu tetap menjadi pujaan hatiku…awat plak xkenai dato

Nmpak cam makcik kedai Jual nasi lemak sedap la dato

ku pikir ben amir sudaaaa nokk.

siang tadi rambut pendek. Malam dah pjg. mesti guna minyak kelapa muda ni. hihihi

Bukan caIang-caIang disamakan seperti pelakon yang sedang menjadi sebutan dan rebutan ramai Ben Amir. Tapi dalam pada itu, Bonda Rozita turut meninggaIkan komen meIarang anaknya memakai rambut palsu. Siap ada yang kata macam kakak Sajat.

Kenapa dah kri..?? Ayoo haram pakai rambut palsu lahhh

Allah dato hihi lawak betul.

Ahahahahahah! Ya Allah sy bkk Instagram terkejvt! Lawak la

Macam mawi af3 kalau dato @aliffsyukriterlajaklaris pakai cermin mata seiras mawi af3

Mungkin niat Dato’ Aliff untuk bergurau. Ada sahaja bahan yang nak digunakan untuk buat para pengikut terhibur. Tapi memang betul la tu, kami pun tengok ada iras wajah Ben Amir. hehe