“Maafkan bonda, saya hanya di sini menghabiskan sisa umur dengan alam.”- Bonda Rozita

Akibat dari isu kontr0versi di antara Dato’ Aliff Syukri dan pelawak Ali Puteh, keluarga Dato’ juga turut terkena tempi4snya. Ramai yang mula mempersoalkan apa tindakan Bonda Rozita dan juga Datin Shahida sebagai ibu dan juga isteri.

Bonda Rozita memuat naik status meminta maaf kerana beliau sendiri tidak tahu tentang perkara yang dilakukan oleh anaknya hingga menimbulkan rasa tidak senang bukan sahaja kepada keluarga arw4h Abam, tetapi juga netizen di luar sana.

Maafkan bonda..Saya tak tahu dunia luar, life saya hanya disini @rumah.terapi.alam ..

Menghabiskan sisa umur dgn alam.

Perkongsian yang dimuat naik oleh Bonda Rozita turut mendapat komen baIas dari para pengikutnya di IG. Mereka rata-rata bersimpati dengan keadaan yang berlaku.

Bonda tak saIah apa pun. Bonda dah cuba yg terbaik utk medidik kesemua anak bonda.. bonda jangan susah hati. Banyak² berehat. Biar mereka uruskan hal mereka sendiri. Kite doa yang baik² untuk kesemua pihak.

Kesian bonda.. anak terlalu nk pubIisiti habis semua kena s3rbu dgn netizen. Bah4ya betul dato aliff skrg ni.. sya tahu dia baik tp sstgh netizen ni ada yg terus hent4m. Mungkin cara dia tuu ramai pihak tidak berpuas hati. Semoga selepas ni dato beringat2 orang tersayang terutama ibunda.

Dato niat baik tapi soalan je yang tak berapa baik. Niat nak datang bagi sumbangan pergi jela bagi. Tak perlu masuk campur hal keluarga, harta pusaka semua. Tu biar keluarga yg uruskan.

Tak semua perkara dapat dikawal bonda. moga ada jalan penyelesaian yang terbaik buat mereka. @bondarozitaibrahim.

Sabarlah bonda, doakan moga alif syukri berubah… doa ibu tak ada hijab… saya tak suka dengan apa yang alif syukri buat tapi saya sangat hormati dan sayang bonda.

Selain Bonda Rozita, Datin Shahida juga turut memuat naik status seperti kesaI dengan apa yang telah terjadi. Beliau terdahulu itu menerangkan bahawa beliau tidak tahu menahu tentang perkara tersebut dan tidak berada ditempat kejadian.

Apa-apa pun kita harapkan masaIah ini tidak akan berlarutan dan dapat diselesaikan secepat mungkin. Banyak hati dan perhubungan yang terlibat dan harus dijaga. Kami doakan yang baik-baik sahaja untuk semua.

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :