“Lepas ni nak bina surau pulak.” Bayi Viral mata kelabu, dapat hadiah rumah bernilai lebih 4 Juta dari ibu dan ayahnya. Wow! Untungnya!

Sebelum ini tuIar wajah seorang bayi, Mikhail Darwish kerana mempunyai sepasang mata yang cantik berwarna kelabu. Bila lihat wajah si comel ini ramai menyangka bahawa, anak ini merupakan anak Mat Saleh. Tapi ternyata saIah, kerana Mikhail adalah anak melayu PIOR!

Menurut ibu dan ayahnya, Hajar dan Mizi, ramai yang bertanya adakah mereka menggunakan contact lens untuk anak mereka kerana mempunyai warna mata yang sangat cantik dan bulat. Tapi menurut mereka itu adalah keistimewaan yang diberikan oleh Allah.

Hajar dan Mizi merupakan pengasas sebuah produk kecantikkan yang berjaya. Baru-baru ini mereka telah menghadiahkan sebuah rumah banglo yang mempunyai 10 bilik tidur dan 10 tandas buat anak mereka, Mikhail. Ada yang merisik bahawa harga rumah tersebut hampir mencecah 4 JUTA!

Nak post gak rumah baru kita beli untuk darwish ni. nanti majlis kita invite ya.

Rumah kita ni dkt seremban je, hehe kita org nogeri sekarang. Rumah ada 10 bilik dan 10 tandas. Keluasan tanah 10,000sqft, dan keluasan dlm rumah 9000 sqft.

Alhamdulillah, murah rezeki mereka sekeluarga, selain dari rumah yang besar dan mahal, netizen juga tertartik dengan reka seni bina rumah banglo tersebut yang nampak sangat unik dan itu menjadi saIah satu sebab Hajar dan Mizi tertarik untuk mendapatkannya buat anak tersayang.

Hehe kita orang negeri sembilan sekarang .

Memang saja nak rumah bentuk kapal sebab minat betul design lain dari yg lain. Nanti inshallah nak beli tanah nak buat surau dan bantu yg lain.

Saja nak bilik 10 dan tandas 10. Sebab nak anak 11 nanti nak buat pasukan bola sepak sendiri.

inshallah ni lah rumah tua dkt sini

Ramai yang teruja dengan perkongsian yang dibuat oleh Mizi di IG miliknya.

Macam pernah perasan lah rumah ni. Subhanallah cantik

Best la tenguk muda2 dh senang. Usaha sendiri.. terbaik korang..

Alhamdulillah.. Cantiknya Rumah MD.. Comelnya MD Mata Bulat. Semoga Sentiasa Didalam Rahmat Allah Dan DiMurahkan Rezeki MD Sekeluarga. Aamiin.

Wahhh alhamdulillah rezeki anak…cantik betul rumah tu

Cantiknyaaa. untung la simata cantik tuu

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :