Lepas Dato’ Seri Vida, Naim Daniel, kali ini giliran Dato’ Siti Nurhaliza pula dapat komen pedas dari Azwan Ali

Belum habis lagi kontr0versi tentang Azwan Ali dengan Dato’ Sri Vida dan Naim Daniel, kini nama penyanyi nombor satu negara Datuk Siti Nurhaliza pula timbul menjadi sebutan Azwan Ali.

Sebelum ini Azwan Ali ada mengeluaran sindiran berkenaan kejadian mikrofon TokTi yang tidak berfungsi semasa Anugerah Juara Lagu yang ke-34. Tweet Azwan Ali pastinya mengundang kemar4han peminat-peminat Tokti.

Katanya, peminat fanatik TokTi dahulu yang beria-ia marah apabila Noraniza Idris pulang awal selepas penyanyi nombor satu negara itu diumumkan sebagai pemenang. Jadi, ini adalah baIasan kepada mereka atas insiden tersebut.

Diva AA juga dengan Iantang mencab4r Siti untuk meIawan kenyataan panasnya itu!

Azwan Ali Jawab Isu Kontr0versi Naim dan TokTi!

#GempakNews: Panas! Panas! Korang nak tahu apa yang Azwan Ali dah jawab tentang isu ini, jom layan video penuh!

Rata-rata netizen memang marah dengan umpatan Azwan Ali kali ini. Dalam masa sama, ada yang tolong menjelaskan bahawa tujuan Siti pulang awal pada malam itu adalah kerana mahu membuat persiapan bagi menjaIani pembed4han kecil yang bakal dilaluinya pada keesokan hari.

Tunggu jela k4rma asyik dok meng4ta org je keje. Senyap lagi baik dari berkata hal yg tak benar

Bagus jugak la ziana zain tolak lamaran kau Tokwan. kalau tak anak2 habis semua menc4rut je kerja 

Hmmm…. abaikan jelah bila Azwan Ali petik nama Naim Daniel jadi isu pulak. Azwan Ali memang giIa kuasa. Jiwanya ber0ntak dengan keterlaluan eg0 tinggi.

Sedap nya kata org ahli ner4ka.macam dia tuhan pulak boleh tentukan syurga ner4ka org

Tidak pasti apakah tujuan Azwan Ali membuat kenyataan sindiran terhadap TokTi tetapi apa-apa pun, rasanya perkara yang sudah lama berlalu tidak perlu diungkit lagi. Rasanya TokTi pun tidak ada masa untuk melayan perkara yang neg4tif macam ni.

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :