Giliran Zarina Anjoulie buat permohonan maaf pada Fizo Omar dan Sharifah Sakinah.

Beberapa hari kebelakangan ini kontr0versi yang melanda dunia hiburan sangat rancak apabila golong netizen ibarat berper4ng dengan golongan selebriti di media sosiaI. Ini berpunca dari salah faham meminta bantuan yang diluahkan oleh beberapa artis. Satu persatu artis telah meminta maaf kepada pihak netizen berkenaan perkara ini.

Selain netizan, Zarina Anjoulie juga turut mendapatkan tempias yang sama kerana hak netizen dan membongkarkan perangai sesetengah artis. Perang mulut ini berlanjutan dengan masuk campur netizen bagai menambahkan minyak ke dalam api.

Fizo Omar dan Sharifah Sakinah yang secara tidak langsung terlibat turut meminta maaf kepada Zarina dan juga netizen. Oleh itu, Zarina turut merendah diri untuk meminta maaf atas kesilapan dan kekasarannya kepada Kinah dan juga Fizo sebelum ini.

Zarina mengaku bahawa dia bertindak mengikut emosi apabila dia bercakap tentang Fizo dan Zarina mengaku salah dalam hal ini. Tapi bagaimanapun Zarina tetap akan teruskan untuk menyaman tiga orang artis seperti yang dikatakan sebelum ini.

KPD FIZO & SAKINAH

@fizoomar @sharifah_sakinah benda boleh settle buat apa nk ego betul tak ? musim2 covid ni kita patut nya …… tq pada bf aku sentiasa support @yasvger –

– tapi yg lagi 3 org tu aku tetap saman ye

Perkongsian tersebut mendapat pujian dari para pengikutnya. Tak perlu malu untuk minta maaf dari terus memburukkan keadaan.

Buat hang lagi cantik sebab hati hang baik. Next jumpa kat kedai mamak Pekan Nilai, nak teguq la.

Alhamdulillah… ni baru best!!!!! Harap semuanya berjalan lancar dan semoga awak sntiada dalam lindungan Allah.

Ye la,kita pakat2 w4r dengan covid plak la…kesian frontline yg tak jumpa family,x lepak2 ngan family yg mcm kita lalui skrg..

Alhamdulillah. Bagus anju ni jujur dalam berkata2 dan betul apa yang dia kata tu. Bukan senang nak buat macam apa yang dia cakap. Jgn pandang org dari luaran. Pandanglah dari keikhlasannya.

Alhamdulillah… Ini lah yg sebaik2nya saling bermaafan, mengakui kesilapan masing2… Kita manusia tak pernah terlepas dr kesilapan..

Jadi semua artis dah saling bermaafan. Kita yang netizen dah minta maaf belum dengan artis..hehe

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :