Dato’ Seri Vida teruskan saman untuk Azwan Ali

Sidang media kedua telah diadakan oleh Dato’ Seri Vida bersama peguamnya berkenaan k3s antara beliau dengan seIebriti Azwan Ali. Sidang media ini dibuat setelah mendapat persetujuan dari pihak peguam dan setelah Azwan Ali membuat permohonan maaf pada 11 Februari yang lalu.

Dato’ Vida dengan nada sebak menjelaskan apa yang beliau rasakan walaupun Azwan Ali telah memohon maaf. Selama berada dalam bidang perniagaan, beliau tidak pernah merasakan sangat tertekan sebegini. Beliau juga kec3wa dengan permohonan maaf yang dilakukan oleh Azwan Ali hingga merasakan api kemar4han lebih meIuap-Iuap.

Dato’ Seri Vida telah membuat keputusan untuk teruskan saman untuk Azwan Ali atas isu k0ntroversi sebelum ini. Agak sukar untuk Dato’ Seri Vida memaafkan atas segala apa yang dibuat kutvkan, kec4man dan hin4an yang diterima.

Cik B juga mahu ibunya teruskan saman kepada Azwan Ali untuk memberi pengajaran dan peringatan supaya tidak mengulangi perkara yang sama kepada orang lain. Cik B juga turut menceritakan tentang peng0rbanan ibunya yang dari dulu berniaga untuk membesarkan mereka anak beranak. Dia sangat memahami dan faham usaha kerja keras yang dibuat oleh ibunya.

Jadi sudah pasti k3s ini akan menjadi perhatian dari semua netizen. Semoga perkara ini akan menjadi pengajaran buat semua supaya tidak mudah mengeluarkan kata-kata atau fitn4h yang boleh meny4kiti dan menj4tuh m4ruah orang lain.

Ramai pengikut dan peminat yang menyokong tindakan yang dibuat oleh Dato’ Seri Vida untuk memberikan pengajaran kepada individu yang terlibat.

Baru temu buku dgn ruasss la tok wan dio terrr..

Dato saman je. Dia kan kayerrrr boleh bayarrr laahh kott tuuuu. keje nya menc4rut je memng betul2 tak de insuran punya mulut. Die kene dekt batang hidung sendiri baru die tahu langit tinggi rendah.

betul tu Dato vida sekolah kan dia, sibuk Diva AA duk tnya org skolah tpi perangai dia yg mcm kena disekolahkan…

Vide0 :

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :