Bagus Kakak Ajar Aafiyah, Teruskan ye

Siapa je yang tak kenal dengan si comel Siti Aafiyah. Permata hati penyanyi nombor satu negara Datuk Sri Siti Nurhaliza setelah hampir 11 tahun menunggu zuriat, kehadiran Aafiyah bukan sahaja dinantikan oleh TokTi malah para peminat juga.

TokTi sering berkongsi perkembangan dan aktiviti bersama Aafiyah membuatkan peminat berasa sangat dekat Aafiyah. Selain TokTi, Aafiyah juga dijaga baik oleh pembantu yang mempunyai kelayakan yang sesuai untuk menjaga dan sekaligus dapat mendidik Aafiyah.

Lebih mesra dipanggil Kakak oleh TokTi dan juga Aafiya, Hidayah Zubit merupakan seorang yang mempunyai kelulusan jurur4wat yang telah di temuduga sendiri oleh TokTi. Kalau TokTi sendiri yang pilih sudah tentu itulah yang paling terbaik untuk anaknya.

Baca doa makan.

Banyak video Aafiyah yang telah dikongsikan di IG, Aafiyah yang berumur hampir dua tahun kini dilihat semakin petah malah Aafiyah juga sudah pandai membaca beberapa jenis doa dan juga Al-Fatihah. Bagus betul kakak dapat ajar Aafiyah dari kecil lagi.

Baca Al-Fatihah

Tetapi sebenarnya Kakak juga beruntung dapat boss macam TokTi. Tengok lah ke mana sahaja TokTi pergi mesti kakak ikut, baru ni ke Australia pun ada taw. Itu lah saling melengkapi namanya.

Kami doakan kehidupan TokTi sekeluarga terus dirahmati dan bahagia.

Ger4mmm sgt tgok aafiyah nii…pandainya sebut dhat tuu…sampai panjang muncung aafiyah

Pandaila dia baca alfatihah.. mulut tu, cikyatz ger4mm 

Pandainya. Boleh jadi Ustazah Siti Aafiyah.

Comel lah @aafiyahkhalid, pandai sgt baca al fatihah 

Mulut Aafiyah comel sgt, rasa nk cvbit2 jer

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :