“Aliff Syukri..Aku cab4r kau jumpa aku dan keluarga. Dasar orang kaya yang mengambil kesemp4tan!!” – Ali Puteh

Agak terkejvt apabila Ali, adik kepada arw4h Abam memuat naik status berkenaan kakak iparnya yang dikatakan mengej4r harta yang ditinggaIkan oleh arw4h suaminya di IG. Namun selepas beberapa minit status tersebut telah dipadam oleh Ali dan dia memuat naik status terbaru,

Kali ini Ali dilihat tidak berpuas hati apabila usahawan seIebriti Dato’ Aliff Syukri datang berjumpa baIu Abam dan bertanyakan tentang harta peninggalan arw4h iaitu kereta kepada baIu. Arw4h Abam baru sahaja pergi, dan ini bukanlah masa yang sesuai untuk membincangkan hal berkenaan harta.

Pagi tadi, usahawan selebriti Dato’ Aliff Syukri telah membuat Iive menziarahi keluarga arw4h Abam iaitu Nor Hidayah sekeluarga. Namun masih belum tahu punca kemar4han Ali kepada Nor Hidayah dan juga Dato’ Aliff. Dato’ Aliff turut memberikan sumbangan.

Aliff Syukri..Aku cab4r kau jumpa aku dan keluarga. Dasar orang kaya yang mengambil kesemp4tan!!

Perkongsian yang dibuat oleh Ali sangat mengejvtkan ramai pihak. Rata-rata turut memberikan nasihat supaya selesaikan masaIah ini antara keluarga dan dalam masa yang sama menyeIar tindakan Dato’ yang tidak s3nsitif bertanyakan soalan yang tidak sepatutnya kepada baIu.

 

Dia bagi product dia lepastu kena bayar itu la cerita dia.

@aliffsyukriterlajaklaris bila org kata sikit mulalah mer0yan mcm org tak dak otak teri4k bagai tapi mmg elok pon org kata main dgn perngai mcm apa lagi sapa tak marah haah berad4p la kluarga arw4h, jangan buat tak dak telor plak.

Apa-apa pun kita sebagai orang luar hanya mampu berdoa dan berharap agar kedua-dua pihak dapat berbincang dengan baik.

klu setakat dia tu xpayah la nk layan.. buang masa je.. dia nk cari glamour je tu.. menyibuk hal org

Tanya soalan bukan2.. Tak perlu kot tye pasal harta org tu.. Dah la buat live.. Betol 4ibkan orang la. Padahal kawan tu tak de cakap ape yang buruk2 pon

Alip syukri ni belum lagi tuhan Iaknat hidup dia tu . macam baru4 lah , nak fam0us punya pasal hati keluarga arw4h abam dia sanggup jadikan topik

Vide0 :

Apa kata anda?
Kongsi Artikel Ini :